Над 40 младежи имаха възможност да се запознаят отблизо с дигиталния маркетинг. Семинарът беше в рамките на проекта МИКЦ-Бургас „Гласът на младите” към Сдружение „Младежки Глас” по Националната програма за младежта към НЦЕПИ, СтудиоУеб.Бг и клуб „Маркетинг и ПР”. Как да си направиш фирмен уебсайт с минимален бюджет, да го оптимизираш успешно и да развиеш 10 стъпки от управление на онлайн репутацията бяха темите на семинара, с лектор Петко Петков маркетинг специалист и дипломиран SЕО експерт. Маркетинговият специалист уточни, че изборът от името на уебсайта до популяризирането му в обществото са едни много важни стъпки в изграждането на фирмената репутация. „Отличното съдържание не заменя отличния маркетинг. Отличната маркетингова кампания може да донесе много повече връзки и график, от колкото съдържанието заслужава” категоричен беше Петко Петков. Чрез семинара младите хора се запознаха с това какви ключови думи трябва да съдържа сайта при търсачките, това колко в важно да има изображения, видео файлове и гугъл карти, както и изходящи връзки. При проучване на домейна е важен избора, как ще бъде изписан и днес интересен похват е създаването му на кирилица.
Сдружение „Младежки Глас” организира още една инициатива в същия ден презентация на оглед на местопроизшествие от служителя Радослав Николов- Дирекция „Вътрешна сигурност” ОДМВР- Бургас, със съдействието на клуб „Противодействие на младежката престъпност”.