Има лек спад на записванията на борсите
, но хотелиерите в никакъв случай не трябва да свалят цените още през януари и февруари, защото в период на криза пазарът изчаква. Това заяви изпълнителният директор на „Слънчев бряг“АД Малина Стратиева. „Убедена съм, че много от туристите ще разчитат на така наречените записвания „ласт минит“. Всичко ще бъде игра на нерви и е добре, в тази ситуация, да не настъпва паника и да не се свалят цени под себестойността на предлагания туристически продукт“, каза Стратиева. Трусът от кризата ще се отрази на инвеститорите в туризма, които са вдигнали хотели в Слънчев бряг не за да развиват туризъм, а за да продават, смята шефката на Слънчев бряг. Според нея обаче в условията на криза ще оцелеят професионалистите от бранша. Българският туризъм дори може да спечели от световната криза, тъй като чуждите туристи ще се насочат към евтините дестинации, вместо към скъпите курорти. Слънчев бряг, например, предлага много добра база на добри цени и може да се очаква дори ръст на записванията. Курортът може да се пребори с основните си конкуренти Турция и Гърция.