15.4 C
Бургас
понеделник, октомври 7, 2024

Как жените възприемат технологичните продукти?

В днешното общество всички се стремят към равенство между половете и избягват да говорят за разликите между тях. Но как тогава анализаторите да разпознаят негативното влияние на половите различия и да се опитат да повлияят върху горещите теми, които се обсъждат в тази насока?bd500b953cb94fa3eb3b86ee49a9857a

В историята на човечеството сме ставали свидетели на обобщаващи заключения както за мъжете, така и за жените. Подобни обобщения обаче трябва да се избягват на всяка цена. Въпреки това е разумно да се търсят прилики и различия в подходите на отделни групи хора към даден проблем. В тази връзка, маркетинговите специалисти са открили, че разсъждавайки за това как мъжете и жените гледат на различните продукти на пазара може да се стигне до там че да се променят начините, по които компаниите рекламират своите стоки и услуги.

Затова с оглед на празника на жената, 8-ми март, решихме да предложим на вашето внимание изследването на Internet Week за това как жените възприемат технологичните продукти. Причината е, че мъжете и жените гледат по различен начин на IT индустрията, така че ако искате да „влезете“ под кожата на любимата жена до себе си и да узнаете какво да подарите – или дали тя е доволна от подаръка, който сте й подарили – вижте списъка с „открития“ на медията.

1. С какво технологичните джаджи привличат жените?

Според последни проучвания, жените мислят практично когато става въпрос за технологии. Жените се интересуват как конкретна джаджа може да им помогне в ежедневието, а не се впечатляват от технически спецификации. Те винаги питат какво дадена технологична джаджа може да направи за тях. Ако оставите една жена сама да открие ползата от някоя джаджа, може и да „посеете“ огромно разочарование у нея ако тя не  успее да се възползва от прекрасните възможности на джаджата си.

2. Как жените избират джаджа за себе си?

Преди жените да закупят някоя джаджа, те правят обстойно изследване, за са се уверят,  че ще направят правилния избор. Може би така се е родила фразата ‘Жените знаят какво искат!’. Има пет всепризнати стъпки в процеса на закупуване на едно устройство и според анализаторите, жените притежават четири от тях. Петата и последна стъпка е действителното закупуване, което жените правят предимно с мъжа до себе си. Ако жената до вас ви „покани“ да отидете с нея по магазините, просто следете за момента, когато тя разглежда дадена джаджа и ви пита дали я харесвате. Ако проявите незаинтересованост може най-малкото да си навлечете дълго обикаляне по магазините и като финал да я изнервите.

3. Жените са по-лоялни към любимата си марка от мъжете

Много компании гледат на жените като на по-ценни клиенти от мъжете. Питате се каква е причината? Просто е – жените, които имат своя любима технологична марки са много по-лоялни към нея, отколкото мъжете. Ако останат доволни те не само си купуват джаджи от тази компания, но и силно я рекламират сред познатите си. Следете настроенията на любимата за това какво „рекламира“ често в разговорите и ще знаете какво иска. Не се опитвайте да го промените – и ако давате съвет – нека бъде такъв, че да ѝ остави място за нов избор, отново по неин вкус разбира се. Затова и обобщения от рода на „тези джаджи не струват нищо“ са вредни. По-добре е да предложите друг модел – или продукт с друга цена – ако искате да бъдете послушани.

4. Жените са по-толерантни към технологиите

Според едно проучване, жените смятат, че хората не използват достатъчно потенциала на технологиите. Очевидно това е причината повечето жени, които са продуктови дизайнери или инженери да имат по-добро виждане за това как трябва да се промени технологичния пейзаж. Не бързайте да отхвърляте интуитивната позиция на една жена. В нея може и да няма много първична технологична логика, но ако имате търпението да се „потопите“ в женската визия, може да откриете неща, за които не сте се замисляли до момента.

digital.bg

 

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук