Над 12 милиона пътници и посетители на летище Франкфурт видяха през първите два месеца от мащабна рекламна кампания красивата природа на България. От края на месец март, рекламата, представяща страната ни като привлекателна туристическа дестинация посреща пътниците на едно от най-значимите летища в света. Под мотото „Природата ви приветства с „Добре дошли“ в залите за пристигащи и заминаващи пътници, пред терминалната сграда, а също и на главния път към летището, рекламни транспаранти, постери и светещи рекламни съоръжения денонощно работят за популяризирането на българския туристически продукт. Мащабната рекламна кампания бе осъществена благодарение на доброто съвместно сътрудничество между Държавната агенция по туризъм и Фрапорт АГ – мажоритарен акционер в смесеното германо-българско дружество „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД – концесионер на летищата във Варна и Бургас. Летищният оператор предостави безвъзмездно рекламни площи на територията на летище Франкфурт, а агенцията – визиите за съоръженията. Рекламата е позиционирана там през трите месеца, в рамките, на които са основните записвания на туристите за летните им ваканции. Летище Франкфурт е второто по натовареност летище в Европа. Всеки месец повече от 4 милиона пътници от целия свят, заедно с още 1,5 милиона посетители и посрещачи преминават през терминалите на летището. В качеството си на оператор на летищата в Бургас и Варна и един от големите стратегически инвеститори в региона, „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД е силно заинтересован от всички възможности за подпомагане на неговото развитие и е готов да помогне с всички възможности, които разполага за популяризиране на страната и привличане на повече гости.