Общо 20 мотоциклета и 40 автомобила участваха в ретро парад Несебър 2010. По традиция те се събраха на провлака край мелницата в съботния ден. Специален ескорт и коридор беше осигурен от полицията, за да стигнат участниците до „Слънчев бряг“ и обратно. Атракцията беше голяма, както за почитателите на старинните возила, така и за туристите. Освен мотоциклети от Втората световна война – руски и немски, в парада участва 73- годишен Харли Дейвидсън. Собственикът му, Илиян Иванов от Сливен, купува мотоциклета на части. Намира го в едно ямболско село. Местните разказват, че войник го донася от Италия по време на войната, вероятно откраднат. Войникът се връща обратно на фронта и загива. Преди 5 години Илиян го купува от поредния собственик в окаяно състояние. Успява така да го реставрира, че може да бъде объркан със съвременните мотори от прословутата марка. „Да не забравяме кой печели войната“, това извика велинградският свещеник Антон Добрев по време на награждаването на VII- мия ретро парад Несебър 2010. Свещеникът представи руското копие на BMW R-71, известният мотоциклет М-72 с картечница, произвеждан от 1945 до 1970 г. Той се конкурира с немска машина от 1942 г., конструирана за нуждите на Вермахта през Втората световна война- моделът Zundapp KS 750. Сред автомобилите на парада най- голям интерес предизвикаха два автомобила на поморийския колекционер Тодор Деляков. Единият е шикозен „Триумф Родстар“ от 1949 г. Таблото е изработено от дърво, а двигателят от алуминий, защото след войната в Англия е нямало желязо. Този модел е печелил международно отличие за елегантност. Другият автомобил, който представи Деляков е колата на миналия век- „Форд Т“ от 1913 г. Произвеждана е от 1908 до 1925 г. За този автомобил казват, че Хенри Форд е „качил света на колела“. Вкарва го в серийно производство и бързо сваля цената му от 1200 на 375 долара. Днес един такъв автомобил се търгува между 20 и 30 хиляди долара в Америка, в зависимост от състоянието му. В България това е най- старият и единственият реставриран „Форд Т“.