Бургазлии, които са потърпевши от лошо обслужване, някаква измама или са констатирали нарушение в даден обект ще могат вече да сигнализират в община Бургас. Тук е разкрит горещ телефон за приемане на жалби , информира зам. кметът по бюджет и финанси Красимир Стойчев. Ако сигналът не е в компетенцията на инспектората към общината, той ще бъде препращан към съответната служба, здравна или еко инспекция, която трябва да го провери. Откриването на звеното, където гражданите могат да сигнали за нарушения на Закона за защита на потребителите се е наложило след като е установено, че много хора се страхуват да се жалват до съответната инстанция. Когато сигналът обаче е препратен от кмет или заместник кмет тежестта е друга, коментира зам. кмета Красимир Стойчев.Новосъздаденото звено ще извършва ревизии и съвместни проверки съвместно с Районната комисия за защита на потребителите. Служителите, извършващи проверките ще бъдат застраховани срещу злополука за сметка на Общината.