Кампанията е насочена основно към промотиране на най-привлекателните и атрактивни туристически обекти на територията на участващите общини, с цел насърчаване на вътрешния туризъм, който дори и в условията на пандемия предлага множество разнообразни, интересни и вълнуващи възможности.
Инициативата стартира в началото на активния летен сезон, провежда се на територията на цялата страна и е с продължителност от четири до шест месеца.
Над 70 български общини безвъзмездно предоставиха за целите на кампанията, която се радва на особен интерес, рекламни съоръжения и снимков материал, който представя най-интересните и значими обекти на тяхната територия.
Акцентът тази година е насочен не само към морските обекти, но и към тези, разположени в общините във вътрешността на страната. На тяхна територия се срещаме с множество неочаквани самобитни съкровища, разкриващи ярката красота на съхранената българска природа, богатата многовековна история, множеството лековити минерални извори, планинските хребети, които предлагат възможности за незабравими екстремни изживявания, местните събития, фестивали и много други.
Разположението на промотираните визии е съобразено с характера на различните природни особености – ако местността е равнинна, то е търсена община, характерна със своя предимно планински терен. В морските общини преобладават планинските пейзажи и обратно.
Съвместната кампания се фокусира и върху богатото историческо и етнографско наследство, уникалните природни феномени и прекрасните кътчета, с които страната ни може да се похвали както пред българските граждани, така и пред чуждестранните гости, пристигнали у нас, любопитни и нетърпеливи да научат повече за гостоприемна България.