Луксозен рекламен пътеводител на 4 езика ще бъде изработен за курорта „Слънчев бряг“. Това ще се случи в рамките на проект „Иновативен маркетингов подход за развитие на регионалния туристически прродукт“, с който Съюзът на собствениците – Слънчев бряг, като партньор на общините Несебър, Бяла и Долни Чифлик, спечели първото си европейско финансиране по Оперативна програма „Регионално развитие”.
Пътеводителят ще включва каталог на туристическите обекти и карта в електронен формат с богат снимков и информационен обем. Целта на всичко това е повишаване на ефективността на регионалния маркетинг, устойчиво туристическо предлагане и налагане на марката на международния туристически пазар, каза Елена Иванова, председател на Управителния съвет на сдружение „Съюз на собствениците“-Слънчев бряг.
В рамките на проекта ще бъде реализиран общ регионален туристически продукт с наименование „5 дни – 4 сезона – 3 общини”, който включва туристически обекти от централен Черноморски регион, съобщи Иванова.
Планираните в проекта дейности, включват реализиране на туристически пакети извън активния туристически сезон, организиране и провеждане на туристически форуми, информационни и комуникационни кампании, експедиентски пътувания, разработка и отпечатване на нови рекламни материали и използване на съвременни средства и техники за разпространение, които да осигурят ефективна туристическа информация за потребителите. Предвидени са още участия и мащабно представяне на региона на национални и международни туристически борси и изложения, маркетингови проучвания, както и насърчаване на екологични, квалификационни, инфраструктурни и др. проекти в отрасъла.
Финансирането по проекта е в размер на 433 394.40 лева, а максималната продължителност по изпълнението му е 24 месеца.