По повод анонсираното от мобилния оператор „Йеттел България“ ЕАД повишение на цените на услуги от Комисията за защита на потребителите (КЗП) съобщиха, че абонатите имат право да прекратят договора си без допълнителни разходи.
„Йеттел България“ обяви, че вдига цените от 5 януари, като месечните такси за мобилна услуга се увеличават с 2 лева. Абонатите на оператора вече получават известия за тази промяна, както и че ще се увеличат и цените на „услугите по договор“.
Анонсираното от мобилния оператор увеличение на цените на услугите се извършва на основание Закона за електронните съобщения, в който е предвидена възможност за операторите да изменят условията на потребителските договори. В срок, не по-кратък от един месец преди влизане в сила на промените по договорите, операторът трябва да уведоми засегнатите от промените потребители, посочват от КЗП.
В случай на извършена промяна на цените по реда на Закона за електронните съобщения се предвижда за потребителите право да прекратят договора си без допълнителни разходи, допълват от Комисията.