14.6 C
Бургас
понеделник, октомври 7, 2024

LEFTFIELD – ХЕДЛАЙНЕРИ НА ОСНОВНАТА СЦЕНА НА SPIRIT – а

 Leftfield – едно от най-големите имена на електронната музика в света, e хедлайнер в третата вечер на основната сцена на SPIRIT of Burgas 2011. Стартирал в края на  `80те, когато електроника и цикличност са синоними, проектът се отличава с иновативния си интелигентен подход в създаването на денс музика. Характерното в звученето им е умелото смесване на хаус музика с реге и дъб, както и вкарването на живи вокали в траковете.

Парчетата, с които публиката винаги ще свързва името Leftfield са Phat Planet (използвано за рекламата на Guinness, определена за най-добрата реклама на всички времена, за телевизионния сериал Beast Machines и във видеоиграта f1 2000), както и Afro-Left и Afrika Shox.

Leftism – първият официален албум на Leftfield и до ден днешен остава сред десетте ключови албума на 90-те. Вторият – Rhythm & Stealth, от 1999г., е номиниран за наградата Mercury Music през 2000та и достига номер 1 в класацията за албуми на Великобритания.

През 2002г. фундаментът на групата – Paul Daley и Neil Barnes разделят пътищата си. Neil се концентрира върху кариерата си на продуцент, а Paul се фокусира върху диджейски изяви. и всеки започва да гради индивидуална кариера на DJ и продуцент. През лятото на 2010г. обаче Neil възражда Leftfield, събирайки музиканти, с които обикаля множество значими фестивали, сред които  Creamfields (Англия), RockNess (Шотландия) и ‘Electric Picnic’ (Ирландия).

Запазил автентичния дух на някогашния Leftfield, Neil Barnes посреща с голям ентусиазъм всяка своя нова среща на живо с публика. Компанията, в която ще го видим и на основната сцена на SPIRIT of Burgas 2011 на 14 август включва Adam Wren (кийборди), Sebastian Beresford на ударните, и оригиналните вокалисти Djum Djum, Earl 16 и Cheshire Cat. Появата на всички тях се случва с подкрепата на Beck’s – немска марка бира номер едно в света. В синхрон с музиката на Leftfiled брандът също използва иновативен подход в комуникацията с феновете. Марката е първата в сектора на бързооборотните стоки в България, която въведе augment reality технология в своя игра, чрез която в момента раздава билети за Spirit of Burgas. dsc_0004-1.jpg

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук