-0.9 C
Бургас
петък, ноември 22, 2024

Община Бургас- Заповед № 656/09.03.22 г.

На основание чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Закона за общинската собственост, чл. 18 и чл. 61 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общински имоти и вещи, приета от Общински съвет – Бургас и в изпълнение на Решение на Общински съвет – Бургас, прието по т. 9 от проведеното на 15.02.2022 г. заседание (Протокол № 32),

ОТКРИВАМ:

Процедура за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем, за срок от 5 /пет/ години, на самостоятелен обект – арт-кафе, със закрита площ 26.80 кв.м, включваща санитарен възел с площ 4,05 кв.м, находящ се в югоизточния край на ул. „Алеко Константинов“ на ъгъла с ул. „Св. Св. Кирил и Методий”, гр. Бургас, за извършване на търговска дейност, с начална тръжна месечна наемна цена в размер на 579 (петстотин седемдесет и девет) лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 57,90 (петдесет и седем лв. и деветдесет ст.) лева.

Определям размер на депозита за участие в тръжната процедура в размер на 1737,00 (хиляда седемстотин тридесет и седем) лева.

Разполагането на маси под навеса към кафето ще се осъществява по реда на чл. 56, ал. 1, т. 2 от Закона за устройство на територията въз основа на схема и проектна документация, одобрени от Главния архитект на общината.

Участниците в тръжната процедура трябва да представят предложение, в което да бъде посочено време -ден/дни от седмицата, през което да има съчетаване на дейността за кафенето и излагане произведения на занаятчийското изкуство в обекта, като за целта наемателят ще предоставя посочена от него площ от заведението безвъзмездно на Община Бургас.

Търгът да се проведе на 30.03.2022 г., от 10:00 часа, в сградата на Община Бургас, на ул. „Александровска” № 26, ет. 1, заседателна зала № 1.

Определеният размер на депозита за участие в тръжната процедура следва да бъде внесен по банкова сметка на Община Бургас при „Общинска банка” АД, клон Бургас – BIC SOMBBGSF, IBAN BG89SOMB91303323996501.

Утвърждавам тръжна документация за участие, както следва: заявление за участие в търг /приложение № 1/, декларация /приложение № 2/, договор – проект /приложение № 3/, наддавателно предложение /приложение № 4/, схема на обекта, заповед за откриване на процедура за провеждане на публичен търг.

Определям цена на тръжната документация в размер на 110,00 лева (сто и десет), без ДДС, които да бъдат внесени в касата на Община Бургас, находяща се в Центъра за административно обслужване /ЦАО/, невъзстановими след приключване на процедурата.

 Документацията за участие в търговете се закупува в ЦАО на Община Бургас, на ул. „Александровска” № 26, всеки работен ден от 08:30 до 17:15 часа.

Крайният срок за закупуване на документация за участие в търга е до 16:00 часа на 28.03.2022 г.

Заявления за участие в търга се подават в ЦАО, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители, в запечатани непрозрачни пликове, с ненарушена цялост, върху които се изписва точното наименование на физическото / юридическото лице, съответно неговия ЕИК и обекта, за който се кандидатства, всеки работен ден от 08:30 до 17:15 часа.

Крайният срок за приемане на заявления за участие в търга е до 16:00 часа на 29.03.2022 г.

При обявяване на търга за непроведен, повторен търг за обекта, да се проведе на 06.04.2022 г., от 10:00 часа, в сградата на Община Бургас, на ул.„Александровска” № 26, ет. 1, заседателна зала № 1.

Крайният срок за закупуване на документация за участие в повторния търг е до 16:00 часа  на 04.04.2022 година.

Ново заявлениe за участие в повторния търг за съответния обект да се подава в ЦАО, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители в запечатан непрозрачен плик, с ненарушена цялост, всеки работен ден от 08:30 до 17:15 часа.

В новото заявление за участие кандидатите имат право да заявят, че ще се ползват от подадените с първото заявление документи, като следва да заплатят наново депозит за участие в търга.

Крайният срок за приемане на заявленията за участие в повторния търг е до 16:00 часа на 05.04.2022 година.

Допълнителна информация: тел. 056/907 223 – Катерина Сидерова.

Съобщение за провеждането на търга да се публикува в един местен ежедневник и се обяви на таблото за обяви и съобщения на източната фасада на сградата на Община Бургас.

Заповедта подлежи на обжалване пред Административен съд – Бургас, в 14 -дневен срок от съобщаването й.

Заповедта да се връчи на Директора на дирекция „Управление на общинската собственост” при Община Бургас и на Председателя на Тръжната комисия, за изпълнение.

ДИМИТЪР НИКОЛОВ  /П/

Кмет на Община Бургас

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук