Временни приемни на Комисията за защита на потребителите отвориха по цялото Черноморие. Там туристите ще могат да отправят своите сигнали и жалби при ползването на услуги и закупуването на стоки по време на лятната си почивка. Освен това хората ще могат да получават и информация за правата си на потребители, както и съвети как да постъпят в определени ситуации в диалога с търговците. Временните офиси ще работят до края на месец септември, когато свършва и сезонът. Разкриването на бюрата на Комисията се превърна в традиция за летните месеци. Според началникът на бургаския офис на Комисията за защита на потребителите Николай Стойков, туристите се оплакват главно от услугите в хотелите и заведенията за хранене и развлечения. В откритите приемни на Комисията за защита на потребителите пристигат и жалби, които са свързани със закупуването на различни стоки от търговски обекти по морето. Често тези стоки се продават от сезонни търговци, което изисква максимално бърза реакция от страна на контролния орган, за да бъде преустановено нарушението и санкциониран търговецът, преди да е прекратил дейността си. В този смисъл работата на откритите приемни прави възможна тази навременна реакция, която да предпази останалите туристи от бъдещи конфликти.