За първа година Несебър се представи на престижното изложение в Скопие – Skopje Fair, което се проведе от 25 до 28 април. Това участие е продиктувано от факта, че все повече македонски туристи избират Несебър за своята лятна почивка, а увеличаването на броя им, чрез този вид реклама, ще допринесе още повече за увеличаването на дохода на местните жители.
Несебър ежегодно се представя на 10 и 12 туристически борси. Поради икономическата обстановка, не само в национален, но и в световен мащаб, тази година общинското ръководство реши да редуцира броя на туристическите изложения, в които Общината ще вземе участие, до пет. С това в никакъв случай не се намаля ефекта от рекламата, дори напротив.
Тази година, борсите са съобразени с това, да подпомогнат малкия и средния бизнес на територията на Несебър, Свети Влас, Обзор и Равда. Подбрани са според туристите, които посещават морските курорти през лятото, а именно чехи, сърби, унгарци, румънци и македонци.
Община Несебър вече е посетила туристическите изложения в Прага – Holiday world, в Белград – Belgrade Fair, в Будапеща – Travel Utazas и в Букурещ – TTR
Туризмът в Община Несебър е един от основните поминъци за местното население. Именно за това и Общинска администрация усилено работи за неговото развитие, като една от основните дейности в тази насока е представянето на Общината на международни туристически изложения.
Новост в тазгодишните представяния и рекламирането на Община Несебър, като туристическа дестинация е езиците, на които са написани рекламните брошури. Както предходните години, за всеки отделен район има рекламна брошура, съответно за Несебър, Свети Влас, Обзор, Равда, Сл. бряг и брошура за селските райони, но тази година за всяка отделна държава, в която Община Несебър се рекламира има изработена брошура на съответния й език. Съответно брошурите, с които Община Несебър се представя в Чехия, са на чешки, тези за Румъния, са на румънски и прочие. С тази новост, черноморската Община се нарежда на челно място сред останалите български общини, съобразили рекламните си материали с езиците на държавите, в които се представят.