4.9 C
Бургас
неделя, ноември 24, 2024

Големите хотели в Слънчев бряг са пълни 85-90%

 Слънчев бряг отново е най-посещаваният български курорт, въпреки кризата, съобщиха изпълнителните директори на най-голямото хотелско дружество в курорта „Слънчев бряг хотел холдингс“АД- Ивалина и Пейко Янкови. Дружеството включва големите хотелски комплекси „Хризантема“, „Тракия“, Тракия плаза“, „Несебър бийч“, „Бургас бийч“ и др. Средно 85- 90% от хотелската база на „Слънчев бряг хотел холдингс“ в момента е пълна с туристи, в някои от хотелите на дружеството са заети всички легла и свободни места през август няма.  Като цяло, заетостта на хотелската база при нас през този сезон е както миналата година. Дори имаме ръст на туристите, но той е за сметка на съкращаване на престоя им, уточниха директорите на „Слънчев бряг хотел холдингс“.Ако преди няколко години средният престой на туристите бе 9-10 дни, сега той е 7 дни и това е масово явление и у нас и в световен мащаб, като пряк резултат от кризата. За да осигурим оптимална заетост на базата, трябва да съумяваме да привличаме по-голям брой туристи, коментират директорите на хотелското дружество. Те са категорични, че успешен туризъм по време на криза се прави с високо качество и разнообразие на туристическите услуги. По-голямата част от туристите в хотелите на дружеството са от Германия. Значително е увеличен тази година броят на туристите от Израел. „Имаме ръст на туристи от Румъния, Унгария, Полша. Тук летуват също холандци, белгийци, руснаци, туристи от Молдова и прибалтийските републики“- уточниха изпълнителните директори на „Слънчев бряг хотел холдигс“. „Това е една изключително трудна година за туризма, но и в реална обстановка на криза, ние продължаваме да работим за развитие на туристическите услуги, защото ако не правим това, дори излизането от кризата ще ни завари неподготвени“-счита Ивалина Янкова. „В момента разработваме проект за изграждане с чуждестранно партньорство на Детски град и СПА център. Непрекъснато развиваме услугата „ол инклузив“ с нови форми на  туристически атракции, спорт, анимация, тематични вечери на българската кухня, история, изкуство, култура. Тази услуга при нас отдавна не е само нощувки, храна и напитки. Имаме много туристи, които ни посещават за втора, трета и дори четвърта поредна година“- съобщи Ивалина Янкова. „Слънчев бряг е най-развитата туристическа дестинация у нас благодарение и на ангажираността и съдействието на местната власт и  на ръководството на „Слънчев бряг“ АД- добави Пейко Янков.  „Курортното дружество направи през последните години значителни инвестиции за инфраструктурата на Слънчев бряг, без които курортът нямаше да може да се модернизира-подменена бе цялата водопроводна мрежа и канализация, енергоснабдяването и др.“- отбелязва Янков.  „Със своето управление, изп. директор на „Слънчев бряг“ Малина Стратиева се утвърди като един от най-добрите мениджъри в българския туризъм и има изключително голяма роля за развитието на Слънчев бряг като модерен европейски курорт. Освен това, в критични и кризисни ситуации, каквито има пред всеки сезон, община Несебър винаги е работила приоритетно за туризма, за разлика от държавата“-коментира Пейко Янков.sunnybeach_snimka3.JPG

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук