25 туристически пакета ще разработва община Несебър, съвместно с общините Бяла и Долни Чифлик по проект за Иновативен маркетингов подход за развитие на туризма. Инициативата се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и бе представена официално днес.
Въпросните пакети „5 дни – 4сезона – 3 общини” ще целят намаляване на сезонността и привличането на нови пазари. Акцентът ще бъде поставен върху лова и риболова, виното, морето, природните забележителности, културата и историята на отделния регион.
„Туристите ще могат да избират между няколко различни тематични маршрути, които ще бъдат достъпни през цялата година. Проектът е финансиран още през миналата година. Реалното му изпълнение обаче започва сега. Ще използваме най-съвременните методи за реклама”, обясни Галина Бабева, началник отдел „Управление на проекти по европейски фондове“ в община Несебър.
Предвидени са редица срещи, както и представяне на туристически изложения. Скоро трите общините трябва да се включат в най-големите тематични годишни изложения на Бургас и Велико Търново. До края на тази и началото на следващата трябва да имат участие в подобни мероприятия в Лондон, Париж, Москва и Познан.
Според Бабева, Несебър, Бяла и Долни Чифлик ще бъдат рекламирани и онлайн с видеовизитки, които ще се завъртят в различни мултимедиини канали. Проектът е подкрепен и от Съюза на собствениците в к.к. „Слънчев бряг”, тъй като и очакваните резултати са свързани с повишаване на заетостта в легловата база и привличането на повече туристи.