8.2 C
Бургас
понеделник, ноември 25, 2024

Обявление

О Б Я В Л Е Н И Е                    

О Б Щ И Н А   Б У Р Г А С

ул. „Александровска“ № 26

НА ОСНОВАНИЕ ЧЛ. 10А, АЛ. 2 ОТ ЗАКОНА ЗА ДЪРЖАВНИЯ СЛУЖИТЕЛ И ЧЛ. 14 ОТ НАРЕДБАТА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСИТЕ ЗА ДЪРЖАВНИ СЛУЖИТЕЛИ, И ЗАПОВЕД №1005/02.05.2011 год.

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността:

главен експерт в отдел „Подготовка на тръжни процедури, управление и финансово отчитане на проекти“ към дирекция „Евроинтеграция“ при Общинска администрация – Община Бургас. Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са:             

             – образователно-квалификационна степен – бакалавър;

             – професионален опит – 2 години;

             – ранг – IV младши;             

                   Допълнителни изисквания за заемане на длъжността са:

              – предпочитана област на образование – правни, икономически, технически или хуманитарни науки;

             – да познават Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за регионалното развитие, както и съответните подзаконови нормативни актове, Плана за развитие на Община Бургас 2007-2013 г., да познава и ползва законодателството, нормативните и поднормативните актове на Европейския съюз и Република България, свързани с подготовката и управлението на проекти, финансирани от фондове на ЕС;

          – да притежава умения и опит в управление и отчитане на проекти или в организирането, подготовката и провеждането на тръжни процедури по Закона за обществените поръчки;

           компютърна грамотност: MS Windows, Word, Excel, Internet Explorer,

          Outlook Express, архивиращи програми;

          да владее писмено и говоримо английски език.

                   Начинът за провеждане на конкурса е:  

                         – тест;

                         – превод на текст от български на английски език;

                        – интервю. 

            Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса, са:

                    – заявление по образец – Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;   

                  – декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;

                  – копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

                – копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.;

           – за кандидати със специалност „Право“ – копие от удостоверение за юридическа правоспособност.

            Документите следва да бъдат подавани лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в срок до 10 дни, считано от датата на публикуване на обявлението, в деловодството  на Общината.

            Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло на източната фасада на сградата на общината и в официалния сайт на община Бургас – http://www.burgas.bg/ в раздел „Кариери“.

                                                          

ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Кмет на Община Бургас

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук