Мизерия в 5-звезден хотел в Слънчев бряг – затова сигнализира зрителка на Нова тв.
„Стаята, в която ни настаниха в 5-звездния хотел, не беше почистена от предишните туристи, чакахме 2 часа във фоайето. В 14.00 часа ни настаниха в стаята, но в кошчето имаше боклук, по чаршафите имаше петна, мивката беше в окаяно състояние, мивката не можеше изобщо да се пипне. Престоят струваше 266 лева на ден за нас тримата – за мен, мъжа ми и детето ми”, разказа Йорданка Кърджева.
Младата дама искала да прекара няколко дни в хотел в „Слънчев бряг”, но прекратила предсрочно почивката си. „ Очаквахме почти да не излизаме от хотела, да ползваме басейна, да отидем до плажа”, призна Йорданка Кърджева. „Камериерката, която дойде в стаята, миришеше и носеше спалното бельо на рамото си”, разказа още тя.
„Навсякъде по света настаняването започва от 14.00 часа, в случая туристите са пристигнали в хотела по-рано, те са регистрирани в системата в 12:30 часа, преди 14:00 часа от рецепцията са съжалили туристите и са ги качили в стаята като им е казано, че стаята не е оправена, в този момент има обаждане от рецепцията към старшата камериерка, за да се изпрати човек, който веднага да почисти стаята. След 5 минути в стаята влиза камериерка и стаята е почистена и заредена”, заяви от своя страна управителят на хотела Атанас Лазаров . Той призна, че в банята има пукната плочка. Йорданка Кърджева обаче твърди, че на рецепцията никой не ги е предупредил, че стаята не е почистена.
Тя настоява хотелът да възстанови цялата сума за престоя й там. „Клиентът казва за проблема на следващия ден, тогава й е обяснено, че сумата за неизползваната нощувка трябва да бъде предявена за връщане към туроператора, на когото тя е платила. Към този момент клиентката не е предявила иск към туроператора за възстановяне на сумата, независимо от това ние сме уведомили туроператора, че клиентът е освободил хотела по-рано“, каза още управителят на хотела.