Тематични информационни материали, които ще популяризират туристическите обекти у нас, ще бъдат разработвани за всички отделни райони. Това каза министърът на туризма, Николинa Ангелкова на среща в старата столица. Клипове, брошури и тематични мероприятия ще представят спецификите и многообразието на отеделните туристически райони у нас.
*Николина Ангелкова бе на посещение във Велико Търново, където заедно с браншовици и местна власт обсъди проблемите в сектора, за който отговаря
Все още не е ясно колко точно категории ще влязат в новата стратегия за реклама на България. Най-вероятно ще наблегнем на културно историческите ценности, разделени в две направления – море и планина. Според Ангелкова, без добра инфраструктура обаче не може да се развива туристическа индустрия. В тази посока най-новото министерство у нас ще си партнира с тези на икономиката и регионалното развитие.