Нощта на рекламоядите се трансформира в рекламен уикенд край морето. Световното шоу за първи път ще се проведе в Созопол. Петчасово гледане на най-добрите световни реклами очаква всички, които посетят „Нощта на рекламоядите“ на 19 и 20 август, петък и събота.
Тя е включена в станалия традиция Рекламен уикенд и ще покаже 324 реклами от 50 държави. За първи път от историята му у нас събитието ще се проведе в Созопол. То ще бъде разделено на няколко части. В първата посетителите могат да изгледат последните рекламни клипове на френската новинарска телевизия France 24, кампанията на офиса по туризъм в Лас Вегас, най-доброто от Британската асоциация на рекламните продуценти, както и как световни марки като „Адидас“ и „Фолксваген“ се изправят в междузвездни войни.
Втората част е запазена за най-късите реклами на всички времена и за най-добрите социални и благотворителни кампании, както и за показно за завръщане на голяма застрахователна компания в Холандия.
Кои са най-добрите реклами на Аржентина и какви са зодиакалните знаци в Тайван, зрителите ще видят в следващата част. Последната е за разликата между рекламните клипове от бившия СССР и от нова Русия, както и за най-редките и необичайни реклами от библиотеката на Жан Мари Бурсико ,създателя на „Нощта на рекламоядите“ .
Всяка от фазите ще продължава около час и половина и ще бъде разделена от диджей партита. Освен това ще включва много различни забавления като атракции със самолет, коктейли, презентации на тв канали и фирми.
Създадена и продуцирана през 1981 г. от Бурсико, „Нощта на рекламоядите“ е събитие, което се прави в повече от 40 държави. Тази година то се провежда за 4-и пореден път.Организатор на събитието в България е Георги Кузмов със спонсорството на община Созопол.