. Beck’s – една от най-обичаните бири на българския пазар и водещ световен бранд празнува 150 години от създаването си. От своето основаване през 1873 година, марката винаги е била символ на иновация и качество. Създаденo в Бремен, Германия, пивото бързо се превръща в един от най-разпознаваемите бирени брандове в света, благодарение на своя уникален и автентичен вкус, характерна зелена бутилка и емблематичния ключ, символ на град Бремен.
Основателят на компанията и пивовар – Хайнрих Бек, прогресивно мислещ човек и мечтател по природа, постига уникалния вкус, следвайки “закона за чистотата на бирата от 1516 г.”, според който в алкохолната напитка трябва да има само четири съставки – вода, ечемик, хмел и мая. Днес, 150 години по-късно, благодарение на отдадеността към спазване на автентичната рецепта потребителите винаги могат да разчитат на непроменен, свеж, леко горчив вкус и характерен светлозлатист цвят на пивото.
През годините Beck`s недвусмислено заявява своята философия – вярата в иновациите и независимото мислене. Поради недостиг на кафяво стъкло, необходимо за бутилките, основателят на компанията взима решение да използва зелени бутилки, превръщайки пивото в първата немска марка бира, предлагана в различен цвят бутилки. Емблематичното стъклено шише е изключително разпознаваемо и открояващо се сред многото кафяви бирени бутилки по онова време и предизвиква голям интерес към марката. Beck’s е първата немска пивоварна, която изнася бира в стоманен кег. В днешно време това се счита за индустриален стандарт. Следвайки тенденцията от Съединените Американски Щати, брандът за първи път предлага своята бира и в кенове през 1953 г. Благодарение на иновативната комбинация от специален процес на смесване и нежна вакуумна дестилация, свежият вкус на пилзнер се усеща и без алкохол за първи път през 1993 г. Безалкохолната алтернатива на марката, е обявена от немските търговци на дребно за най-добрия нов продукт през същата година. Днес може да бъде открита на пазара с името Beck’s Blue. Брандът удовлетворява желанието на потребителите да се насладят на автентичен вкус в случаите, когато не могат да консумират алкохол.През 2022 година, именно Beck’s Blue грабва бронза в годишните награди – World Beer Awards.
През април 2004 г. марката е представена на потребителите и у нас. На българския пазар днес можем да открием 3 продукта от портфолиото на бранда – Beck’s пилзнер в стъклена бутилка, Beck’s пилзнер в кен и Beck’s безалкохолен пилзнер. Следвайки световната тенденция, марката бързо набира популярност и у нас, като се превръща в една от най-предпочитаните бири. Продължавайки своя иновативен подход, през 2011 година Beck’s е първата марка на българския пазар, която инвестира в разширената реалност, като я интегрира успешно в етикетите на бутилките от 500 мл. При сканиране на лимитирания етикет със смартустройство, се визуализира 3D анимация. В България, тази технология е включена в маркетинговата кампания на Beck’s като партньор на фестивала “Spirit of Burgas”. Почти 20 години по-късно у нас немска бира №1 в света продължава да привлича нови любители на качественото пиво и едновременно да е неизменна част от отговорната консумация на своите верни фенове в България.
„С поглед към историята на Beck’s през годините наблюдаваме възможността на марката да се адаптира към различни обстоятелства, да предлага нови решения и да бъде автентична и интригуваща за всяко следващо поколение“, споделя Тодор Асенов, Старши бранд мениджър „Премиални марки“ в Каменица АД.
Пивото избира музиката като глобална платформа, с която да изрази себе си и да насърчи всички свои фенове да почувстват свободата и да разкрият истинската си същност. Затова брандът и музиката вървят ръка за ръка, за да вдъхновят почитателите да почувстват своя собствен ритъм и да станат част от голямата общност на Beck’s.