В писмо до медиите Тодор Стамболиев се объръща директно към всички служители, упражняващи труда си в сферата на услугите предоставяни от мобилните оператори. Публикуваме писмото му, без редакторска намеса.
„Уважаеми млади хора, служители, в някой от офисите на мобилните оператори!
Моля Ви, не причинявайте това страдание на възрастните хора! Осъзнайте се! Човекът, застанал срещу Вас със сълзи в очите и треперещи от страх, безсилие и немощ ръце, може да е баба, или дядо на ваш близък, приятел, роднина, съсед.
Зная, че по този начин се повишава с известен процент заплатата Ви, колкото повече договори, толкова по-висока заплата! Но, вижте, ако не Ви достига заплатата, поискайте повишение от работодателят си, поискайте да предоговорите условията за размера на възнаграждението си, поискайте по-висока цена на труда си от този, на когото го продавате. Това е цивилизованият начин да поискате и повишите доходите си! Така постъпват човеците, не търсят начин чрез измама над най-уязвимите – възрастните хора, да печелят повече. Нямате представа каква болка причинявате на тези хора! Опитът Ви, да ги подмамите да преподпишат договор с мобилния оператор, в чийто офис работите, като им предлагате условия, които чудесно знаете, че са неизгодни, или услуги, за които чудесно знаете, че са неизползваеми от тези хора е срамно, даже престъпно деяние.
Точно възрастните хора се нуждаят от повече внимание, обяснение и закрила, точно те имат повече нужда от вашата помощ, дайте им я, не ги лъжете, не ограбвайте и без това трудното, бедно и болно ежедневие на възрастния човек. Повишаването на месечния Ви доход не бива да става по този нечестен, нечовешки, измамен, престъпен начин! За миг само си представете, че това срещу Вас е вашият дядо. Ще му предложите ли план с включен „интернет пакет“, като виждате, че мобилният му телефон е с клавиатура и видът му изобщо не позволява ползването на интернет услуга, ще му предложите ли план за 45-50 лв., като виждате, че той има на седмица по 4-5 разговора с детето си, или със съседа си, ще му предложите ли таблет на изплащане, когато виждате, че човека не може да ползва такова устройство? Ще го направите ли?“